Müügitingimused

  1. Üldtingimused
    1.1. SmartlyClean e-pood müüb tooteid, mille õigused kuuluvad ettevõttele SmartlyClean OÜ.
    1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil (www.smartlyclean.ee) asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku SmartlyClean OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata.
    1.4. Müüja andmed: SmartlyClean OÜ; Reg. nr. 14839864; Rapla mk., Kohila vald, Aespa, Õie 16 , 79705 ; Telefon (+372)58335119; Email: info@smartlyclean.ee.

  2. Hinnad
    2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. Hindadele ei lisandu käibemaksu.

  3. Tooted
    3.1. E-poes kuvatavad Tooted on digitaalsed 
    3.2. E-poes kuvatav info, fotod ja kirjeldus on loodud esitlema võimalikult täpselt toote sisu ja väärtust. 
    3.3. Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist küsida selgitavaid küsimusi emaili (info@smartlyclean.ee) või telefoni (+372 58335119) teel.
    3.4 Müüja on valmis kliendile raha tagastama juhul, kui klient tõestab, et ei ole alla laetud digitaaltoodet avanud, arvutisse salvestanud või hilisemaks kasutamiseks mõnel muul moel talletanud.

  4. Ostu sooritamine
    4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
    4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Kassa“ või „Edasi kassasse“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
    4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
    4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.
    4.5. Pärast Toote tasumist, tuleb kinnitusarve meilile.
    4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
    4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

  5. Makseviisid
    5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop).
    5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalisesmaksekeskkonnas.
    5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
    5.4. SmartlyClean OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud andmedvolitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

  6. Kohaletoimetamine
    6.1. Kaupu saadetake järgmistesse riikidesse: Eesti
    6.2. Kaubad tarnitakse kliendini 14 tööpäeva jooksul kasutades Itella SmartPost pakiautomaate või DPD kullerteenust.
    6.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    6.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja  määratud  sihtpunkti  3-7  tööpäeva  jooksul  alates müügilepingu  jõustumist.

  7. Ostust taganemise kord
    7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest ei  pruugi  ostjal  taganemise  õigust  olla,  vastavad  tooted  ja  teenused  tuleb sellisel  juhul  loetleda  ning  need  peavad  vastama  võlaõigus seaduse §   53  lg-s  4  loetletud tingimustele).
    7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    7.3. 14-päevase  tagastamisõiguse  kasutamiseks  ei  tohi  tellitud  kaupa  kasutada  muul  viisil  kui  on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.     
    7.4. Kliendil on õigus tagastada kaup hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kätte saamise hetkest. Selleks, et kaup tagastada, ei tohi olla toode rikutud ega kasutatud, samuti peab olema avamata ja originaalpakendis. Kliendile tagastatakse kauba eest tasu hiljemalt 14 päeva jooksul. Kliendile tagastatakse ka algne tarnekulu.
    7.5. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
    7.6. Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus,  mille  vormi  leiab  siit: taganemisavaldus ning  saata  see  e-posti  aadressile info@smartlyclean.ee  hiljemalt  14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.                 
    7.7. Kauba  tagastamise  kulud  kannab  ostja,  välja  arvatud  juhul,  kui  tagastamise  põhjus  seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 
    7.8. Veebipood  võib  keelduda  tagasimaksete  tegemisest  seni,  kuni  on  lepingu  esemeks  oleva  asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 
    7.9. Veebipoel  on  õigus  taganeda  müügitehingust  ning  nõuda  ostjalt  tagasi  kaup,  kui  kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

     

    7.10 Ettevõtja kohustused tarbijapoolsel lepingust taganemisel
    7.10.1 Ettevõtja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale vivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud.
    7.10.2 Kui tarbija on sõnaselgselt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea ettevõtja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    7.10.3 Ettevõtja teeb käesoleva paragrahvi lõikes 11 nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutas maksete tegemiseks tarbija, välja arvatud juhul, kui tarbija on sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks, ning tingimusel, et tarbijale ei kaasne selliste maksete tagastamisega teenustasu või muud kulu.
    7.10.4 Kui lepingu esemeks on asja üleandmine, võib ettevõtja kääsoleva seadus 111 alusel keelduda käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud tagasimakse tegemisest seni, kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle tagasi saanud. Ettevõtjal ei ole käesolevas lõikes nimetatud õigust juhul, kuita on nõustunud lepingu esemeks olevale asjale ise järele tulema.

  8. Vastutus
    8.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    8.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
    8.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

  9. Kasutamistingimused ja nende muutmine
    9.1. E-poes ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
    9.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
    9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
    9.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

  10. Muud tingimused
    10.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
    10.2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile ave.smartlyclean@gmail.com või helistada telefonil: (+372) 5833 5119.
    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 
    Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.

  11. Klienditugi
    11.1. Klienditoe e-posti aadress on: info@smartlyclean.ee. Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel on klienditugi suletud.